Verzenden & retourneren
Bij Home48 streven we ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Zodra uw bestelling is geplaatst en betaald, gaan we aan de slag om uw items zorgvuldig te verpakken en te verzenden. Hier zijn enkele belangrijke punten om te weten over ons verzendproces:
Verzendlocaties
We verzenden binnen Nederland en naar België. De verzendkosten verschillen per land en logistieke aanbieder. Home48 werkt met een eigen transportservice. Bij uitzondering wordt er gebruik gemaakt van koeriersdiensten.
Verzendmethoden
We maken gebruik van gerenommeerde verzendpartners om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig en op tijd wordt afgeleverd. De beschikbare verzendmethoden worden vermeld tijdens het afrekenen en kunnen variëren afhankelijk van uw locatie.
Verzendkosten
De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht, de omvang en de bestemming van uw bestelling. Tijdens het afrekenproces wordt een overzicht van de verzendkosten weergegeven, zodat u precies weet wat u kunt verwachten. Bestellingen boven de €500,- in Nederland worden gratis geleverd.
Track & Trace
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met daarin een trackingnummer. Met dit nummer kunt u de voortgang van uw pakket volgen en de geschatte leverdatum bekijken.
Retourneren
Bij Home48 streven we ernaar om u tevreden te stellen met uw aankoop. Mocht u echter niet tevreden zijn met uw ontvangen producten of is er een probleem met uw bestelling, dan volgen hier onze retourinstructies:
Retourbeleid
U heeft het recht om uw bestelling bij Home48 binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, mits de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking worden geretourneerd. Dit geldt echter niet voor maatwerk producten. In de producttitel of omschrijving is duidelijk vermeld dat er sprake is van maatwerk. Maatwerk ontstaat door het kiezen van een afmeting, afwerking of andere vorm van uitvoering die niet voorradig is bij onze fabrikant of in ons magazijn en speciaal voor je geproduceerd word.
Retourproces
Om uw bestelling te retourneren, vragen we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice-medewerkers voorzien u van verdere instructies en begeleiden u bij het retourproces.
Retourkosten
Houd er rekening mee dat de retourkosten voor uw rekening zijn, tenzij er sprake is van een fout aan onze kant, zoals een verkeerd geleverd of beschadigd product. In dat geval vergoeden wij de retourkosten.
Terugbetaling
Zodra we uw geretourneerde producten hebben ontvangen en gecontroleerd, gaan we over tot het verwerken van de terugbetaling. Dit doen we via de oorspronkelijke betaalmethode die u hebt gebruikt tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Neem voor meer informatie over verzenden en retourneren gerust contact op met onze vriendelijke klantenservice. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Bij Home48 streven we ernaar om uw aankoopervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen en uw tevredenheid staat bij ons dan ook voorop.